// 90denní rozlišovací dieta.

11. června 2011 v 19:42
> Další z rozumných diet, na 3 měsíce. Až 25 kilo dolů, zrychlení metabolismu a tak. Nejdřív se mi to nelíbilo, když píšou 3 větší jídla denně, ale je tam ovoce/zelenina na svačiny, takže to je v pohodě. Akorát by se mi to docela špatně dodržovalo kvůli jídelně/jídlům doma, když je to závislý na tom, jak se ty různý dny střídají.
Taky mi přijde divný, že se má ráno jíst jen ovoce - když si dáte dopoledne jen ovoce a zeleninu, budete mít největší část příjmu kalorií až odpoledne, a to by přece být nemělo ne?

90 denní rozlišovací dieta trvá, jak už název napovídá, tři měsíce. Během této doby můžete zhubnout až 25 kg. Rozlišovací dieta je založena na střídání dnů, ve kterých se konzumují specifické skupiny potravin. Tyto jednotlivé dny se jmenují škrobový, bílkovinný, cukerný, vitamínový a vodní den. V daný den nesmíte konzumovat nic jiného než to, co je povoleno.
Během rozlišovací diety konzumujete tři větší porce (snídaně, oběd, večeře) a na svačinu si můžete dát zeleninu nebo ovoce. Nutné je také vypít minimálně 2 l neslazených tekutin denně.
Rozlišovací dieta slibuje nejméně úbytek kilogramů, ale také zrychlení metabolismu. Dieta by se měla držet tři měsíce a po jejím skončení byste se neměli začít hned stravovat obvyklým způsobem.
Snídaně je u všech dnů stejná. Na snídani si dejte 2 kusy ovoce (hrušky, jablka, pomeranče) nebo šálek malých plodů. K tomu si můžete dát sušené ovoce, semínka, ovocné a zeleninové šťávy bez cukru.
Každé ráno vypijte sklenici vody se šťávou z citronu.

Při rozlišovací dietě dodržujte přesně stanovené dny v tomto pořadí - bílkovinný, škrobový, cukerný a vitamínový den. Jednou za měsíc si udělejte vodný den.

Bílkovinný den

Na oběd je povoleno maso (hovězí, vepřové, kuřecí, králičí) a ryby. Nebo vejce, tvaroh, sýry. Příloha by měla být čerstvá nebo opečená zelenina. K tomu vypijte 300 ml zeleninového vývaru.
Na večeři si dejte poloviční porci toho, co jste měli k obědu bez zeleninového vývaru.
Mléčné výrobky se smí konzumovat jen neslazené a maso se nesmí kombinovat vejci a mléčnými výrobky.

Škrobový den

Na oběd jsou povoleny sacharidy (brambory, těstoviny, rýže, luštěnin, celozrnné pečivo) a zelenina.
Na večeři si dejte menší porci toho, co jste měli na oběd.

Cukerný den

Je povoleno na oběd jíst sladké jídlo (žemlovka, nákyp,, knedlíky) nebo pizza bez masa, salámu, mléka a vajec. Je povolen také chleba s máslem.
Na večeři si dejte 1 kousek dortu, tabulku čokolády, porci zmrzliny nebo pizzu.

Vitamínový den

Konzumuje se ovoce (čerstvé i sušené), oříšky, semínka, kompoty, pečené ovoce...

Vodný den

Zařaďte ho jednou za měsíc po vitamínovém a před bílkovinným dnem. Jedná se o očistný den, takže celý den pijete jen vodu.
 


Komentáře

1 Anabell Anabell | Web | 12. června 2011 v 0:09 | Reagovat

no tak to bych nedala :D

2 lamylucy lamylucy | Web | 12. června 2011 v 5:21 | Reagovat

Jsem četla o ní už :) Moc se mi nelíbí..

3 Angie Angie | Web | 12. června 2011 v 7:29 | Reagovat

Myslím, že jí začnu taky držet, ale trochu upravenou! A to, že budu opakovat dokola ten cukrný den! :D Ten se mi vážně líbí!
Tohle je taky drsný! :) POkud to budeš držet, tak ti patří můj obdiv:)

4 Elle Elle | 14. června 2011 v 16:31 | Reagovat

Stupidní dieta....chováte se jako kačeny,není třeba NEJÍST nebo držet příliž PŘÍSNÉ diety,stačí omezit sladké a tuky,zařadit ty zdravé potraviny a začít cvičit a taky se obejdete bez pozdějšího jojo efektu...

5 B. B. | Web | 14. června 2011 v 19:36 | Reagovat

[4]: laskavě nekritizuj po přečtení jednoho článku, copak jsem řekla, že hodlám nejíst?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.